Translate

17 Ekim 2012 Çarşamba

italyan makarnası mı aman almıyım....

Ah benim güzel vatanımın makarnası bile güzel, sert oluyor sosları salça gibi demişlerdi de inanmamıştım, aynen öyle hiç beğenmedim, çok denedim, kafelere güvenmedim evde yaptım yok yok yok! Hazır yazı vermişken benim çökelekli makarna tarifimi de veriyim gitsin bari... Makarnalar haşlanıp süzülür, süzülen sıvıdan makarna altı suyu da diyebiliriz biraz kaseye ayrılır. Sonra temiz tencerede istenilen yağ ile sıvı-katı-tereyağı hiç fark etmez ince ince doğranmış soğan kavrulur, azıcık salça katılır, bol kuru nane, tuz ve o ayırdığımız makarna sosu ve çökelek; miktarlar tamamen zevke bağlı azaltıp arttırılabilir. Karıştırılır,süzülmüş makarna katılır sıcak sıcak servis yapılır afiyetle yenilir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder