Translate

23 Ekim 2013 Çarşamba

Bayram sabahı



Bu da bizim sıkı şekerimiz...




Bayram için arkadaşımın çocuğu okulda hazırlamış, annesi de hemşire odasındaki panoya asmış, bayıldım...


Bu da başka bir arkadaşımın miniğinin ellerinden


Bayram sabahı saçlarımı örülmüş istiyorum tek tek diyen kızımı oturttum dizimin dibine ördüm ve ördüm...


İlk defa bilinçli bir şekilde bu sene el öptü. Bayramın tadını ilk defa bu kadar güzel çıkardı.


Cilveler, işveler...


Maalesef bayramlığını değil geçen sene doğum gününde giyindiği, çok sevdiği yengesinin hediyesi bu kırmızı elbiseyi seçti.Kırmadım ben de ama bayramlık bulacağım diye harcadığım efora üzüldüm. Bilsem o kadar yormazdım kendimi...




Bu da bayram öncesi annemin meşhur dolmalarından patlıcan dolması... Bol sumaklı zeytinyağlı muhteşem lezzetli...

Bayramda iki nöbetim olduğundan geç de olsa ucundan kıyısından bir iki gün tatil yapabildik, memlekete gittik, hasta olduk, geri döndük... Şimdi hastalık ve yorgunluğumuzu atmaya çalışıyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder