Translate

23 Ocak 2014 Perşembe

Kız Pinokyo







Anne ben bak ne yaptım dediğinde ayaklar, bacaklar ve o mor etek birbirine yapıştırılmıştı bile eşim de ben de şok olduk bu parçaları keserken acaba ne çıkacak derken parçaları bir araya koymasıyla düşüncelerimizden utandık resmen! Sonra gövde kollar ve başı şapkası bizim yardımımızla yapılıp birleştirilip bu hale geldi. Saat fikri onundu bileğe değil koltuk altına yakın olmuş ama olacak o kadar:)
Özelliği kız olması ve pinokyo olması...





Bu da kızımın doktorda akıllı durduğunu bildirir belge :)) Hiç de akıllı durmuyor aslında çok korkuyor göz kontrolünü yaptıracağımdan onu hazırlıyorum, o acı veren bir doktor değil ki iğnesi bile yok derken "aba anne ben onun bilgisayarına bakmak istemiyorum" demez mi? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder