Translate

14 Ekim 2014 Salı

Faaliyetli Günler




Minnakımın toka sepetiyle merhaba demek istedim. İnsanın kızı olunca demek ki böyle oluyormuş. Pembeler, prensesler, kurdeleler, boncuklar ve güller...

Bu resimde sihirli aynasına bakan bir prenses olan annesini çizmiş kuzum.

Okulda yaptıkları bu barış güvercinin anlamı umarım minik yüreklerinde kanat çırpmaya başlamıştır.

Ben resime resim demem kelebekli ve çiçekli olmadıkça...

Şato merakı bu sene başladı, prens prenses ve kraliçe günlük konuşmalarımızda hep var. Ama artık uyku öncesi masallarımızda daha gerçekçi hikayeler istiyor. Özellikle okulda arkadaş ortamında geçen komik hikayeleri seviyor. Geçen gün İsabella'nın hikayesini anlatırken "Anne biliyor musun İsabella'nın hikayesini çizebilirim" dedi. Demek ki ben anlatırken o hayini kuruyormuş.

Eylül'ün kes yapıştır odası. Koçtaş katoloğu mu Tekzen katoloğu mu tam olarak hatırlayamasam da güzel bir faaliyet oldu bizim için. 

Kızımın prenses kokusu, hiç sevmesem de kendim parfüm kullanamasam da sanırım babası gibi parfüm meraklısı olacak kızıma bu parfümü İspanya dönüşü aldım.Ne kadar sevdiğini anlatamam... Bu yaş grubunda çocuklar için çok hoş bir hediye aklınızda bulunsun:)

Prensesli bir kutu ve içinde en sevdiğimiz şey olan kurabiyeler, Eylül için tasarlanmış bir hediye sanki. Duty free ganimetleri bunlar...


Kurabiyelerin tadı çok güzeldi mis gibi tereyağ kokusu vardı, ama bizim kurabiye canavarı nedense beklediğim ilgiyi göstermedi. Normalde hepsini hüpletir diyordum ama 3-5 tane yemekle yetindi.
Kızımın süslü 2'si. Yaklaşık 2 yıldır kreşe giden kuzucuğum hep aynı şeyleri öğrenmekten ne kadar sıkılmıştır kim bilir. Ev işlerinin yoğunluğu nedeniyle çocuğumu biraz ihmal ettim. Evimize bir taşınalım neler neler yapacağız biz kızımla...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder