Translate

15 Ekim 2013 Salı

Dutlu fındıklı kurabiyeden resimler




Daha önce tarifini burada paylaşmış olduğum dutlu kurabiyeye ufak bir ekleme yaparak değiştirdim. Tadına doyulmaz da bir lezzet elde ettim. Tek farkı kayısı çekirdeği yerine fındık kullanmak oldu. Böyle çeşitlilikleri, yeni denemeleri seviyorum. Hem kızıma çeşit oluyor hem de en mükemmeli arayışa bir katkı...
Bu sefer şekilli olsun diye tutturunca bizim fıstık, zor da olsa şekil vermeyi başardık. İçinde bol malzeme olan özellikle kuru yemiş olan hamuru şekillendirmek, tutturmak daha zor oluyor. Sonra fotoğraf çekmek için hazırlanırken bir baktım bizimki resim yapmış kurabiyelerden...Peçetenin de katkısıyla tablo gibi olmamış mı?




Bu yeni laptop sehpamız; minderli tepsiler var ya işte o. Hem ısıtmıyor hem de dizleri ağrıtmıyor. Süper kullanışlı deneyin...





Bu sefer tepside değil telin üzerine yağlı kağıt sererek pişirdim kurabiyelerimizi. Hiç bir fark yok gibi geldi bana hatta tepsi daha kolay; döküldü saçıldı derdi olmuyor....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder