Translate

8 Ekim 2013 Salı

İpli şef ve hecha' da biber dolması





Hayatıma öyle veya böyle o şekilde veya bu yolla girivermiş iki üründen bahsetmek istiyorum.
İlki mutfağımdaki yeşil tutkumun cezbediciliğiyle de almış olduğum Hecha tencerem. Sürekli bir yerlerde okur olmuştum içinde pişen yemeklerin lezzetinin güzelliğini, anlatılanlar ne kadar azmış onu anladım... Yemekler de güzel ama bu tencere et pişirmek için yaratılmış olsa gerek... Zaten alış amacım hem tava hem tencere niyetine kullanmak olduğundan en büyük boyunu almıştım. Tek dezavantajı çok ağır olması. Kullanma talimatında bulaşık makinesinde yıkamayın diyor ama elde yıkamak zor olduğundan risk alıp atıyorum valla...Alırken acaba geç pişirir mi diye korkularım vardı ama gayet hızlı ısınıyor ve normal tencere hızında pişiriyor. Nedense pilav yapmayıbir türlü beceremesem de şu ana kadar denediğim yemekler harikaydı. Hatta bir ara makarnayı bile bununla yapar oldum...


İkinci eleman ise tupperware'in ipli şefi. Bu güne kadar neden almadım diye çok söyleniyorum. Soğan kokusu yok, temizliği kolay, göz yanması yok. Hafif, pratik, yer kaplamıyor....

İki ürünü de kesinlikle tavsiye ederim hayatı kolaylaştıran ve lezzetlendiren parçalar...


Bu da bir nöbet sonrası kendime verdiğim ödülüm. (Hastane kantininde sıkma satılıyor yaaa var mı böyle bir güzellik....)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder