Translate

13 Ocak 2014 Pazartesi

Fıstığımın doğum günü


Bir doğum günü daha hırsla, koşuşturmayla, sevinçle, coşkuyla, doyumsuzca geldi geçti...



Kurabiyeleri beraber yaptık. Ben şekillendirdim, kızım süsledi, babamız paketledi... Tam bir aile çalışması oldu. Yapabilecek miyim sorusu da artık yanıtını buldum. Yaptım çok da güzel oldu... (Tarifi daha sonra)


Kelebek kanatlarını alırken doğum gününde kullanabilme fikri hiç aklımda yoktu. Eteğiyle yakışacağını düşünüp kıyafetini ona göre ayarladık. Özellikle mor renk istedi aksesuarlarını tam bir mor delisi...



Hediyesini aslında kendisi seçti. Normalde oyuncakçıda tüm oyuncaklara heveslenip almak isteyen çocuk "haydi seç bakalım doğum günün bu gün istediğini al" dememize rağmen bir türlü beğenemedi gitti. Sonunda bu bebekte karar kıldı. Hediyesini kreşte verince ilk defa görüyormuş gibi çok sevindi ve şaşırdı...



Pastasını babasıyla seçmiş bana da sürpriz oldu. Ben de çok beğendim. Bu pastayı daha önceleri görmüştüm ama otuz kişilik yapılabileceğini tahmin etmiyordum.


Güzel kızım nice sağlıklı, huzurlu, mutlu yıllara seni çok seviyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder