Translate

16 Kasım 2012 Cuma

Hürrem kurabiyesi

Kızımın tam bir kurabiye canavarı olduğunu daha önce bir çok kez paylaşmıştım. Her cuma günü de kreşte piknik günümüz her hafta değişik bir şeyler yapıp yollamak istiyorum. Hal böyle olunca google'da bu aralar en çok aranan kelimem "kurabiyeler" ...Zaten pinterestten gözümü alamadığım saatleri hiç saymıyorum bile... Belki benim gibi arayan, arayıp da ulaşamayan, aman ne uğraşacağım biri düzenlese de önüme sunsa diyeniniz varsa buyurun kurabiyeler diyarına...

Şirin üçlü



Bu kalıp Hürrem kurabiye kalıbı olarak geçiyor. Kurabiye kalıplarına kadar gitmiş adı.  Hürrem öyle bir Hürrem' miş ki ölmüş gitmiş yıllar sonra bile ismi ortalığı karıştırmaya yetiyor...


Bayılırım kurabiye canavarına...


Baykuşları neden bilmiyorum pek sevmem ama bu kurabiye fikri çok hoş geldi.


Meyve sevmeyen çocuklar için görsel reklam olarak kullanılabilir.

Ayakkabı tutkunlarına...


Bu fincanın 4 yıl hatırı oluyormuş.


Karate yapan kurabiyelere bayıldım.


Domino da çok tatlı hem oyna hem ye...


Kibrit çöpü ilerde gerçek kibrit çöpünü yer diye korktuğumdan pek hoş bir fikir gibi gelmedi.


Bu kelebeğin ömrü 2 dakika...

çok tatlılar di mi ama


Korkunç...


Modern hürrem kurabiyeleri


Yapboz kalıbı süper bulunca hemen alacağım hatta bu hafta sonu bir iki yere bakmayı da planladım.


Kurabiye deyince kurabiye adamı anmadan geçmek olmaz, her ne kadar artık hürrem kurabiyeleri, kurabiye canavarı vs değişik kurabiyeler olsa da o bizim canımız ilk göz ağrımız onun yeri başka...

"Tatlı görelim ,tatlı okuyalım" zamanın "tatlı yiyelim tatlı konuşalım"ı da böyle olur herhalde güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder