Translate

1 Ekim 2012 Pazartesi

makas aşkı

Benim minik tam bir makas aşığı. Bu yaş grubu için normal olsa da Elüş' ümün bu aşkı başlayalı yıllar oldu. Dün çocuğunuzun yeteneği var mı diye bir soru gelmişti okuldan gönderilen formda makası çok iyi kullanır diyesim geldi. Hemde garibim solak olduğundan sol eliyle kesip durur. Ben de çok severmişim hatta yeni aldığımız bir makası kardeşimin saçında test etmişim. Hem de fotoğrafçının geleceği hafta annem anlatır durur o hikayeyi pişman mıyım? Haaaaaaaaayyyyyyyyııııırrrrr şimdi kızım yapsa gülerim sadece ki annem de öyle yapmıştı zaten:)) Neyse gelelim makas sevdamıza geçen hafta sonu koton da bir baktım broşlar indirimde bu arada broşlara da bayılırım ve ufak ufak kızıma bırakmayı planladığım bir broş kolleksiyonum var hatta keçeden ve polimer kilden yapıp saklamayı ve hediye etmeyi planlıyorum. Bir baktım bu şirin makas hemen atlayıp aldım. Artık güzelliği ve şirinliği yanında bir de hikayesi oldu. Kızım ve arkadaşlarının zarar görmeyeceğini bilsem tehlike arzetmese çantasına takıcam o kadar da şirin yani:)))Kızımın bu tutukusunu her şeyi bir şeye yorma merakımız vardır ya kuaför mü olacak acaba veya terzi veya cerrah diye de yormadan da edemiyorum. Çocuklar için meslek seçiminde ip uçları ve önerileri içeren bir yazı yazmayı planlıyorum (araştırma aşamasındayım)çünkü ben hiç düşünmeden hareket ettiğim için bu ihmalkarlığımın cezasını çekiyorum...
Makası bu kadar övdün, anlattın peki ya ne yaptın demezler mi adama? İşte kızımla eski penyeleri kesip elde ettiğimiz ipten işlediğimiz paspasımız.... Pinterestte görüp görüp hevesleniyordum sonunda benim de oldu. Yapımı çok kolay, ama biraz etrafa iplik döküntüsü oluyor. Beni mutlu etti, kızımı da. Hatta kızımın odasına deyip başlayınca kızım daha da bir heveslendi sahiplendi. Artık bize güle güle eskitmek kalıyor:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder