Translate

17 Mart 2014 Pazartesi

Tiyatro sahnesi resmim






Bu kuzumun hayal perdeleri arkasındaki sahnesi...
Rengarenk, cıvıl cıvıl, kalabalık, kızlı erkekli herkes kardeşçe bir arada.
Hatta belki derinlerde bir yerde yeşeren özgürlük tutkusunun simgesi uçurtması bile var orada.





Artık kızımın kitaplara resim yapma merakı benim için tatlı birer anı olmaktan fazlasını yaşatmaya başladı. Şöyle ki bu kitabı kardeşimin kitaplığından alıp okuyordum hangi ara yaptı bilemiyorum. Zaten dayımız biraz hassastır, bir de imzalı bir kitap olduğunu görünce başımdan kaynar sular döküldü. Ayşe Selin'i tanımıyordum, arkadaşı olmalıydı diye düşündüm. Önce acaba aynı kitabı bulup imzayı mı taklit etsem diye bile düşündüm. Sonra olayı kardeşimle paylaşmadan önce anneme söyledim. Annem çok güldü. Meğer kitap anneminmiş, evin yakınlarındaki ikinci el kitapçıda takas ettiği kitaplardan biriymiş bu...Nasıl rahatladım anlatamam. Umarım gerçeğiyle karşı karşıya kaldığım böyle bir durum olmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder