Translate

15 Ekim 2014 Çarşamba

Çocuğunu çözemeyen anne...


Bu günlerde yeni bir oyun keşfettik. Mavi battaniyemiz deniz oluyor, biz üzerinde gemimizle geziyoruz. Pembe timsah (pembe bir zımba oluyor kendileri) bizimle dost oluyor, adada meyve toplayıp balık tutuyoruz. Dün yatmadan önce 1 saat kadar oynadık, bugün işten gelir gelmez başladık tam 2,5-3 saat aralıksız oynadık. Daha önce TV izletmemek için yapmış olduğum şaklabanlıkları düşünürsek benim için son derece kolay ve rahat bir oyalama taktiği. Tabi ki tek amacım oyalayıp TV' den uzak tutmak değil; onunla eğlenceli zamanları paylaşmak en önemlisi ama daha önce bu oyunu keşfetmemiş olduğum için kendime çok kızıyorum. Tüm oyunu o yönlendirdi, yatma saati gelince çok üzüldü, "keşke hiç akşam olmasa da yatmasak" dedi. Zamanında bu dileğini çok defa söyler olmuştu, ben de ona akşamın olmasını hiç istemeyen ve bu dileği gerçekleşen bir çocuğun hikayesini anlatmıştım. Akşamlar olmadığından uyuyup dinlenemeyen çocuğun hikayesi çok hoşuna gitmişti.


Fındığın okulda yaptığı 1'i hayatımda gördüğüm en süslü 1 olma özelliğiyle odamdaki baş köşeyi kaptı...


Akordeon bacağı da unutmamak lazım


Her çarşamba öğle arası hastanede gün yapıyoruz. Bildiğiniz altın günü gibi. Birleşmeye, bir arada olmaya vesile olmuş oluyor. Ama ikramlar abartıldığından kısıtlama getirilmiş 1 tatlı 1 tuzlu çeşidi yapılacak. Üstteki ikramlar benim günümden yine en ihtiyacım olduğu zamanda kurada ilk ben çıktım:))


İnsanın evi tadilatta olursa çocuğu ya boya fırçasıyla oynar ya da elektrik kablosuyla. Bizimki de mutfağın ara seramiğini görünce çok sevmiş "bu sihirli kristal benim olabilir mi" demiş. Babamda kıyamamış vermiş, günlerdir onu okşayıp seviyor. Dün keçeli kalemle sınıftaki arkadaşlarının adlarını yazdık çok hoşuna gitti, ıslak mendille silmekte çok kolay


Arkadaşımın sürpriz doğum günü pastası. Eşim dalga geçiyor bunlar çalışmaya değil parti kutlama yapmaya gidiyor diye... Hem çalışırız hem eğleniriz, kıskananlar çatlasın...


Bu minnak ayıcığın sevimliliği beni çok etkiledi, bayıldım o duruşuna çok tatlı, salyangoz da şirinmiş yeni dikkatimi çekti.



Bu haftaki gün keki: Portakallı kek


Özelliğini tam anlayamadım ama bu da çerkez böreğiymiş


Sosu bile ayrı düşünülmüş ev yapımı profiterol...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder