Translate

11 Eylül 2014 Perşembe

İlginç pozlar

Bizim minnak fotoğraf çekilmeyi hiç sevmez, poz vermek için iki saniye bile beklemediğinden çoğu  fotoğraf ya hareketli ya da başka yöne bakarken çekilmiş olur. Bu günlerde "buraya bak ama" diye söylemlerimizi gözlerini kocaman açarak karşılıyor, sözde objektife baktığının göstergesi bu...

Bulduğu demire tırmanır, döner, kayar. Bu günlerde bahçenin hakkını veriyor sokak çocuğu oldu resmen eve çıkaramıyoruz.


Geçen gece yatırırken bana "anne sen kraliçe olsaydın ne yapmak isterdin?" diye sordu. Ben de "kraliçe olmama gerek yok, benim hiçbir isteğim yok, senin gibi güzel ve akıllı bir kızım var daha ne isterim" dedim. Bizimki "ama anne sen kraliçe ol, gene benim annem olursun, hem ben de prenses olurum o zaman" dedi. Bir "şşşt çaktırma" deyip göz kırpması eksikti. Çok alem bu çocuklar yaa... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder