Translate

17 Ağustos 2012 Cuma

kurabiye canavarı

Bizim kız ne puding yer ne de pasta (küçükken kremi yanlışlıkla ağzına almıştı ondan heralde diyoruz...kıvamlı şeyleri sevmiyor yoğurdu bile) ama onlardan alamadığı tadın acısını da kurabiyelerden söke söke alır. Bende bu sayede kurabiye ustası oldum sayılır.Birbirine katmadığım malzeme kalmadı, gerçi bizimki sert kurabiyeleri sevdiğinden şanslıyım. İşte bizim favorimiz: 1tepsi için 60 gr kadar tereyağ yarımpaket kadar margarin üzerinden düşününce göz kararı koyuyorum+ 3 kaşık pudra şekeri+1 yumurta+3 kaşık buğday nişastası ve fındık fıstık kuru meyve evde ne varsa katıyorum+alabildiği kadar un(ele yapışmayacak hale gelecek sert isteyenler unu biraz daha bol tutmalı) 170 derece fırında beyaz kalmış, kızarmadan alıyorum üstüne pudra şekeri serpiyorum ohhhhh afiyet olsun:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder