Translate

28 Ağustos 2012 Salı

yapboz yaptık...

Görünce bayılmıştım deneme fırsatı bir türlü olmamıştı olacaktı derken sonunda yaptık. Aslında fotoğraftan yapmayı düşündüm ilk; ama Elüş'üm fotoğraf kesmeyi öğrenmesin ve de fotoğraftaki kesik yüzlerden korkup "anne kesilmiş, elüş kesilmiş" der ağlar diye korktum ve bu çıkartmadan yaptım.Hem kendiliğinden yapışkanlı olmasının avantajını kullandım. Yeni çeşitleri yapacağım ama normalde yapboz delisi olan kızım pek sevmedi ya da basit mi geldi bilmem 2. kez bile denemedi diyebilirim. Tarihin tozunu koklatıp yeniden eline verince belki o zaman kıymetli olur...(Hayata karşı tutumumuz ne kadar çocukça aslında belkide ilkel içgüdülerimizin azcık az bastırılmış hali çocukluk ve biz erişkin hayatlarımızı sürerken bu ilkel içgüdüler çoğu önemli olayda farkında olmadan başrol oynamakta elüş büyüdükçe sezinlediğim durumları paylaşacağım...)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder