Translate

17 Ocak 2013 Perşembe

doğum günü pastam



Annem hep benim doğum günüm yok sizin doğduğunuz gün benim de doğum günüm derdi. Ben de içi geçmiş bir anne lakırtısı derdim ama artık ben de doğum günümü umursamaz oldum.

 Hele bir de kuzucuğumun daha mumları üflenmeden kendime bir pasta yaptırıp da üflemek hiç içimden gelmedi. Doğum günüm babamla aynı gün. Annem kıyamaz ya bana yapmış harika bir pasta. Kreşte arkadaşlarının kutlanan doğum günlerine heveslenip benimki ne zaman ne zaman diye sabırsızlanıp duran kızım artık içinden şöyle demiş olabilir yav annemin  ve dedoşumun bile doğum günü varda benimki niye yok?
Bu süslemeleri yurt dışından almıştım. Ama yapımı çok kolay; biraz kürdan, silikon tabancası ve hayal gücüyle daha niceleri yapılıp, güzel anılarla hatırlanacak pastaların üzerindeki yerlerini alabilir. Boncuklu, fiyonklu, çiçekli çeşitleri yapılıp kullanılabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder