Translate

7 Mayıs 2013 Salı

winnie ile büyüyorum/4-5 yaş


Hiç böyle bir kitap denememiştik. 

Açıkçası bizi çok tatmin etti. Eğlendik, günlerce okuduk ve hemen 3/4 yaşını da aldık. Hemde indirimden almıştık fotoda göründüğü üzere...


Sayfalardan ufak alıntılar yaptık, heyecanlı parmaklar iş başında...


Hikayeleri de oyunları da çok tatlı. Bizimki bulmaca tarzı şeyleri çok sevdiğinden doyamadı ama belki sıkılan çocuklar da olabilir.

Bugün kreşte öğretmenine "siz bir şey unuttunuz ama" dedi. Merakla "neyi unutmuşlar" diye sordum. "benim doğum günümü yapmayı" demez mi... Geçen gün de "kızım yeni kreşini seviyor musun" demiştim. " Aba (ama demek oluyor) doğum günümü kutlasaydık severdim" dedi. Fırlamaya bak! Bir doğum günü sevdasıdır gidiyor, "Tam on tane doğum günüm olsun istiyorum" diyor....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder