Translate

9 Mayıs 2014 Cuma

Pinponcu kuzu

Artık evde onu mutlu etmek çok zor. Hep TV izlemek, bilgisayar ve telefondan video izleyip oyun oynamak istiyor. Onu oyunlarla kandırmak, oyalamak çok zor. Faaliyet ve resim yapma etkinliklerimiz yok denecek kadar az. Biz de evde kaldıkça bu istenmeyen durumlarla savaşacağımıza kendimizi sokaklara atıp yeni oyunlar peşinde koşuyoruz. Pinponla ilk karşılaşma istediğim kadar ilgisini çekmese de fena sayılmaz. İnsan hep kendi çocukluğuyla karşılaştırıyor, ben çocukken çok severdim pinponu kızım bana göre daha az ilgili. Bisiklet konusunda da hiç bana çekmemiş. Bisiklete binmeyi pek sevmiyor. Belki bizim zamanımızda da teknoloji bu kadar ileri olsa ben de aynı tepkileri vetecektim kim bilir. Şunu da artık kabullenmek gerekli ki büyüyüp değişen tek şey bedenleri değil zevkleri ve hobileri de bu durumdan fazlasıyla nasibini almakta...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder