Translate

26 Kasım 2013 Salı

Baskı süngeri ve kağıt tabaktan kirpi yavrusu








"Ah nerede bizim patates baskılarımız" diyesim geldi:) 
Acaba yaşanılanlar mı güzel yoksa çocukluğumuza ait birer parça olduklarından mı bu kadar değerliler? Önceleri açıkçası patates baskısına cesaret edemedim. Yapış yapış, sonra kararacak belki etraf batacak ve bizim ki bıçak kullanma konusunda sorun yaratacak diye hep erteledim durdum. Sonra bir gün bir kırtasiyede bu şirin küp ile tanıştım. "Baskı süngeri" hemen aldım denedim, sevdim. Bizim minişko pek sevmedi nedense? Belki de yaşı gereği baskı olayını  pek sevemedi, ben bile sanki daha çok seviyorum diyebilirim. 


Hazır boyalar ortalığa saçılmışken bir de ne zamandır aklımda olan kirpi kardeşleri deneyeyim dedim. Kağıt tabak bence mucizevi bir şey çok kullanışlı. Çarşıdan aldım bir tane eve geldim bin tane denecek kadar kullanışlı...Ve sonuç fotodaki gibi oldu. İsteyen dikenlerini sivri üçgenler şeklinde de yapabilir, ama lütfen nasıl diken yaparsanız yapın ok gibi kirpikler yapmayı ihmal etmeyin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder