Translate

22 Kasım 2013 Cuma

Bisküvili pasta (hazır pudingli)



Bizim minik kuşun puding yiyemediğinden bahsetmiştim. Reklam sektörünün gücünü kanıtlayacak nitelikte bir durumla da ısrarla ara ara alalım diye tutturur. (Muhtemelen çok acıkmış olduğu alışverişlerinden biri ...) Ben de tabi ki alalım da çocuğun içinde kalmasın mantığıyla hep alırım. Zaten 3-4 ayda bir gördüğümüz bir olay olduğu için alıp da yenilmemiş olması çok da önemli değil. Geçen alışverişlerimizden birinde yine böyle bir istek üzerine bu hazır pudinglerden aldım. Tabi bir yandan da neyse yemezse de ben yerim diye benim de yiyebileceğim bir şeyler alması için onu yönlendirdim. Sonuçta değişen bir şey olmadı, ilk kaşığı bile ağzına zorla değdirip kenara itiverdi. Çok da yenmesi lazım bir şey olmadığından hiç üzülmesem de yapmış olduğu aç gözlülük tabi biraz can sıkıcıydı. Neyse ben de evde bisküvi olmasından faydalanıp bari pasta yapayım arkadaşına, komşularıma gönderirim, hem de hazır pudingle de aynı tadı veriyor mu diye bir deneme yaptım. Sonuç mükemmel oldu ve sadece iki dakikada hazırlanmış oldu. Aynı zamanda zamanında kızımın kreşine kurabiye yollamak amacıyla almış olduğum bisküvi kutusunu da kalıp gibi kullanmayı denemiş oldum....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder