Translate

14 Kasım 2013 Perşembe

Bonibonlu beyaz kurabiye




Günün renksizliğini birazcık olsun giderir belki diye bonibonlu kurabiyelerimi paylaşmak istedim. 
Daha önceden kakaolusunu denemiştik, sadesini denemek hep aklımdaydı iyi ki denedim, bunlar daha güzel oldu!!! (Kakaolunun tarifi ve fotoğrafları için lütfen buraya bir tık )
Malzeme açısından pek farklılık yapmadım. 
1 yumurta, 1/2 paket katı yağ (özellikle sana hamurişi çok güzelmiş) 3 kaşık buğday nişastası, 5 kaşık pudra şekeri, 1 paket kabartma tozu, 1 paket vanilya aldığı kadar un. 
Tüm malzemeleri güzelce yoğurup şekillendirdikten sonra bonibonlarla renklendirdik ve önceden ısıtılmış fırında 170 derecede hafif kızarıncaya dek pişirdik. Bonibonlarımız yetmedi evde poptip şekerlerimiz vardı ondan da kullandık hatta sanki o daha da şık ve sağlam durdu.
















Rossmandan aldığım bu ne işe yaradığını pek anlamasam da çok hoşuma giden ataç tarzı süsle tabağımızı süsledik.





Kurabiyelerinden alt katımızda ki arkadaşına da yolladım. Eski bir dondurma kabına koydum düşürürse kırılmasın diye, eve döndüğünde "kabım orada kaldı" dedi durdu. 
-"Kızım nasıl arkadaşın kurabiyelerini beğendi mi ?" diyorum 
-Cevap: Evet anne ama kabım orada kaldı. 
-"Kızım eğlendiniz mi güzel oynadınız mı?" diyorum 
-Cevap: Evet ama kabımı orada unutmuşum....




Güzel kurabiyeler yaptığım için elime bunları yapıştırdı kızım. 




Çay bardağıma da çok yakıştı...


Bu da pembe ve mor ojelerimiz özel istek üzerine sürüldü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder