Translate

15 Aralık 2013 Pazar

Kardan adam yapalım...




Bu seneki kardan adam etkinliğimiz bu şekilde oldu. Makyaj temizleme pamuğuyla yapmayı planlıyordum ama bizim keçi illa da pamuk illada pamuk deyince ben hayalimdeki kardan adamı o da hayalindeki kardan adamı yaptı...
Soldaki kırmızılı kardan adamın boynundaki atkı ve sağdakinin kafasındaki bere eskimiş çorabımızdan kesilmiş parçalar ile yapıldı. 
Geçen seneki kardan adamımızı görmek isterseniz buraya tık





Aslında kardan adama havuç yaparım diye hazırladığım turuncu elişi kağıdının üzerine baktım bu resmi yapmış bizimki  ve tabi ki keçeli kalemle yaptığından tüm elini batırmış...




Bu fotoğraf da geçen gün gittiğimiz bir yemekten. Çocuklar dizilmiş bir diğer çocuk da onların fotoğrafını çekiyordu. Çok eğlendiler o akşam kızım defalarca "anne ben bu restoranı çok beğendim hep gelelim" dedi durdu. Tabi çoğu masa boştu ve masaların altına girip saklambaç bile oynadılar. Sonra yemekler gelince artık nasıl acıktıysa bizim ki oyunu bırakıp oturup yemeye başladı (aslında hiç de huyu değildir ama). Arkadaşları "hadi gel" demesine rağmen "aba ben yemek yiyorum" diye cevaplayıp başından savdı onları. Bir arkadaşı da ama biz de yiyoruz hem de oynuyoruz diye cevap verince çok güldüm...Zamane çocukları işte anneler koştursun peşlerinde onlar yeter ki oyunu bırakmasın...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder