Translate

8 Temmuz 2012 Pazar

ÇİM-MEZ ADAM

Siz de "lütfen çimenlere basmayınız" uyarısına kıl olanlardan mısınız? Madem böyle saçma bir şeyi uyaracak kadar kibar ve düşüncelisin çimleri bile düşünüyorsun, o zaman çocukların yaşam alanını kısıtlama bırak koşsun eğlensinler tadını çıkarsınlar çimlerde debelensinler...deyip gene günün gıcık olunacak konusunu bulduktan sonra gelelim esas adamımıza: Daha önce oyun hamurundan bir oyuncağımız vardı oyun hamuru saçlarıydı kesiyorduk yeniden uzatıyorduk kızım çok sevmişti (zaten içinde su, makas ve yapıştırıcı olan herşeyi çok seviyor ya neyse )ben de bir çim adamımız olsun kızım çiçek sulamayı da çok seviyor emeğinin karşılığını hemencecik alsın çimler uzayınca da keseriz demiştim amaaaaaaa adananın kavurucu sıcağını hiç hesabetmemiştim. Umduğum eğlenceyi yaratmasa da yine de bir çim adamımız oldu mu oldu...O yüzden şu ters lale figürleri gibi ben de umduğum olmadığı için adını çim-mez adam koydum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder