Translate

11 Ekim 2012 Perşembe

bonibonlu kurabiye

Kızım arkadaşları için kurabiye yapmaya bayılıyor, e tabi ben de bu durumdan çok mutluluk duyuyorum. İş arkadaş olunca çocuklara renkli değişik bir şeyler yapayım dedim. İnternette önce bonibonun erimeden kaldığını görünce hemen benim kurabiye tarifine uyarladım. Fotoğraflardan sade kurabiyedense kakaolu kurabiyede daha iyi gözüktüğünü farkettim ve kurabiyeyi kakaolu yaptım. Tarifi ise bir tepsi için şu şekilde: 1 yumurta, 3 kaşık şeker, 2 kaşık buğday nişastası, 1 fincan sıvıyağ, yarım paket kabartma tozu,1-2 kaşık kakao, aldığı kadar un üzeri için ise bonibon. Bonibonları yerleştirmek için içi içine sığmayan bir yavrucak ve bu kurabiyeleri büyük bir zevkle yiyecek arkadaşlar...Bizimki eve boş kutuyla geldi kapağı açınca şok oldu "aaa baba olamaz hepsini bitirmişler" demez mi? Demek içinde 1-2 tane kaldı umudu vardı kuzucuğumun... Zaten o günden sonra kurabiye istemez oldu yapınca da sadece Ceydaya ve Ahmet Sefaya deyip duruyor. Artık neler yaşandı ne oldu bilemem ama bu durmu bizim çok hoşumuza gidiyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder