Translate

9 Temmuz 2014 Çarşamba

Günün sürprizi

Özel günlerde çiçekçilerden alınan çiçekleri sevmem. Biz evlendik diye, doğduk diye çiçeklerin günahı ne? Erkekler için büyük kurtarıcı tabi, kızım da artık "anneme çiçek" diye tutturduğundan ses çıkarmaz oldum. Hem o çiçekler kuruyunca, solunca çok üzülüyorum, çöpe atmak beni kahrediyor...
Ama itiraf ediyorum; hastalarımın bana çiçek getirmesine bayılıyorum. Ama çiçekçiden değil evlerinin bahçesinden olacak. Genellikle ergenliğe yakın 8-10 yaş arası kız çocukları getiriyor, utana sıkıla uzatmaları yok mu? Yerim ben onları...


Hatta  moralimin çok bozuk olduğu bir gün mis kokulu nergislerin beni nasıl kendime getirdiğini  hatırlıyorum. Anlatsalar inanmam ama öyle işte...


Bu kalemler de bir firmanın hediyesi karaçam tohumu ve nasıl ekileceğine dair bir kılavuz içeriyor. Kızımla ilk fırsatta ekeceğiz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder