Translate

10 Ağustos 2014 Pazar

Çiçek adları merakı

Bu bahar renkleriyle, çiçekleri ile beni benden aldı...
Bu şehirdeki üçüncü baharım olmasına rağmen neden bu sene böyle dikkatimi çekti bilmiyorum. Çoğu zaman içinde bulunduğumuz psikolojinin dikkat üzerine etkisinin çok olduğunu düşünüyorum. Muhtemelen böyle bir durum içerisindeydim. 


Çiçekler yalnızca güzellikleri ile değil isimleri ile de ilgimi çekiyor.  Araştırmalarıma en kısa sürede başlıyorum... Kızım da belki benimle bir çiçek albümü yapar kim bilir? Belki çiçekleri çizmeye çalışırız.  Şu anda isimleri konusunda pek meraklı değil.  Onun için tüm çiçekler renklerine göre isimlendirilmiş durumda "pembe çiçek,  sarı çiçek vs" diye...



Bugün 12. Cumhurbaşkanı seçildi.  Bizim minik anneanne dedesini sorunca "oy kullanmaya gitti" dedik. Onlar gelince de biz gidip kullanacaktık, bizimki demez mi "ya genel kurul seçimi uzun sürerse" diye...


  Bu gıcık günün negatifliğini birazcık olsun hafifletmek için çiçekli bir paylaşım  yapmak istedim. Umarım birazcık da olsa içiniz açılmıştır...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder