Translate

18 Ağustos 2014 Pazartesi

Yazlıkta

Yazlık ve güzellikleri...
Deniz, Kum ve güneşin tadını çıkarıyoruz.  Yaklaşık bir aydır istifa sonrası yeni işime başlamak için haber bekliyorum. Tipik bir "biz sizi ararız" vakası oldum yani...
Çok da dert değil , ben de yazın tadını çıkardım kızıyla. ..
Tek sorun beni çılgına çeviren yavaşlıktaki internet. Avea nın kurbanı oldum. Bu seneyi atlattım ama seneye  turkcell den vazgeçmem. Yine de yayınları istediğim sıklıkta olmasa da paylaştım.  Internetin 3gile bağlanmadığını farkettim. Sordum soruşturdum, sonunda çevirdim. Ama o kadar şarj harcadı ve Telefonumu o kadar ısıttıki hemen vazgeçtim.

Bu aletin adı "ellek" köylerde eskiden buğday toplarken kullanılırmış amaç; tek elde daha fazla buğday tutabilmek. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder