Translate

22 Kasım 2012 Perşembe

buz parmak


Yaz etkinliklerinden birini paylaşmak istedim. Suyun katı, sıvı, gaz halini bile seven, maddenin bin hali daha olsa suya aitse onları bile sevebilecek bir kızım var...

Denizin delisi, banyoda başına su dökülene kadar dünyalar onun.... Ben de bu fırsatı keyifli dakikalara çeviren bir anne. Bu buz kalıbını görünce renkleri daha güzel gösterir ve tutması kolay olur diye hemen aldım. Boyamız, bizimki artık ağzına alma, yutma, yalama gibi durumları yapacak yaşı çoktan geçtiğinden sulu boya. Çok eğlendi, kendi kendine saniyelerce oynadı... Tabi annesinin hesaba katmadığı Adana sıcağı yüzünden bu keyif saniyelerle sınırlıydı. Buzların nereye kaybolduğunu merak etti ama ısrarlı sormadı. Bu yönünün bana çektiğini düşündüm eminim o minik dünyasında kendine gayet mantıklı açıklamalar yapıyordur...   






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder