Translate

6 Aralık 2012 Perşembe

doğum günü hazırlığı stresi


Doğum günümüz ocak ayında ben de tabi her anne gibi kafamdaki soru işaretleri ile geri sayımın hızına şaşıyorum. Geçen gün annem, ben ve kızım yürüyüşe çıktık. Bir alt caddedeki pasta malzemeleri dükkanına uğramadan da geçmem, ama ilk kez Eylül'de yanımda. Tabi renklerin ve şekillerin büyüsüyle hipnotize olmuş şekilde içeri girdik. "Buyurun hoş geldiniz" diyen satıcıya bizimki:
"doğum günüm için pasta bakıyordum da" demez mi? Kadının da hoşuna gitti ve konuşmayı sürdürdü: "nasıl olsun peki?" bizimkinin cevabı bomba gibi: "süslü olsun!" .Meğer tek hazırlık yapan ben değilmişim... 
O minik kafasında daha nasıl hayalleri var bilemem ama, zaten hazırlık aşamasında şaşkın şaşkın düşünen bir anneyi gayet strese sokabilecek nitelikte:(((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder