Translate

17 Aralık 2012 Pazartesi

Kitap:En güzel ev/ Nilüfer Yayıncılık


Bu kitabı yemekhanenin önüne kurulu bir tezgahtan seçmiştim. Geliri bir kuruma verilecekti, hangi
dernek hatırlamıyorum. Normalde bizimki aslan, kaplan, kurt gibi bazı hayvanlardan korktuğu için seçerken dikkat ediyorum. Bunda öyle korkutacak bir bölüm yok neyse ki. Kitap el yazısı ile yazılmış. Evini beğenmeyip kendine daha güzel bir ev arayan fareciğin hikayesi. Sonunda kendi evinin kıymetini bilip mutlu mesut yaşıyor evinde. Eylüş'üm pek sevmedi bu kitabı. Ben de belki bir gün sever diye kitaplığa kaldırdım, ara ara çıkarıp okuyorum. Gerçi bu günlerde bir kitap çılgınlığıdır gidiyor ve sıra saklı kitaplarımıza gelemiyor ya neyse... Tanesi 1 TL'ye geliyordu yanlış hatırlamıyorsam. 16 sayfa. Maalesef bir bölümde yazı başka şey anlatıyor resim başka. Bu yüzden de biraz soğuduk aslında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder