Translate

4 Aralık 2012 Salı

film saati: zodiac


Film izlemeyi fazla sevmem. İzlemeye pek vaktim de olmaz. Ama izleyip de saatlerimi verip, sonu beni tatmin etmezse gıcık olurum!
Maalesef bu film de öyle oldu. Gerçek bir hikayeden esinlenilmiş olması beni izlemeye iten ilk sebepti. Wikipedia'da şu şekilde geçiyor: " Zodyak katili1960' ların sonunda ve 1970' lerin başında Kuzey Kaliforniya' da faaliyet göstermiş seri katil. Kimliği hâlâ bilinmemektedir. Zodyak kurbanlarını BeniciaVallejoBerryessa gölü ve San Francisco'da Aralık 1968 ve Ekim 1969 arasında öldürmüştür.  Katil "Zodiak" adını San Francisco Körfez Bölgesi'nin medyasına gönderdiği zehirli mektuplar sırasında yarattı. Bu mektuplar 4 şifreyi içerdi, bunlardan ancak biri kesinlikle çözülmüştür." Bakmayın benim beğenmediğime, beklenti meselesi... Katil, şifre, yaptıklarının yanına kar kalmış olması beni iğrendirdi, yoksa ki güzel film gayet sürükleyici ve heyecanlı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder