Translate

23 Aralık 2012 Pazar

pazarda göz payını almadan da bırakmaz...









Sıcak yaz günleri sanki o günlerin çabucak bitmesini istediğimiz için bizi cezalandırır gibi çok uzaklarda kaldı...Bize de eski fotoğraflara bakıp bakıp iç çekmek kaldı... İşte bu bizim güzel pazarımız, ilk günlerde sırf domates salatalık sevdasına düştüğümüz yolda sebzelerin güzelliği sonucu tüm sebze meyve alışverişini yaptığımız güzel pazar. Kızımın asla yemeden geçemediği iki tezgah var karpuz ve domates. Hatta hadi kızım pazara gidiyoruz deyince "amca bana karpuz versin diye mi veya domates yemeye mi" bile der. Tatlıyı nasıl aldırdı ne amaçla eşim aldı bilmiyorum. Normalde bu tatlıyı ilk kez orada tattı. Artık başka çocuklar istiyordu da o da mı heveslendi veya babası şu güzel görülen tatlıdan alsam da yemezse ben yerim diye ince hesaplar mı yaptı bilemem... Sokakta satılan yiyeceklere hep bir antipatim olsada asla yasak boyutunda kurallarla çocuğa yaşatmıyorum. Genelde ikna oluyor neyse ki... Herkese güzel sıcak bir hafta diler pazartesinin korkunç iticiliğine karşı "o da geçer yaşasın salı!" diyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder