Translate

21 Ağustos 2013 Çarşamba

Ahşap kuğu





Bir zamanlar benzerlerini burada ve burada yapmış olduğumuz ahşap puzzle (migros/ 3,90 lira). Bu sefer boyamaya kıyamadık doğrusu. Hoş bir aksesuar olarak raflardaki yerini aldı.




Kızımın ilk defa bir treni oldu. Pek öyle araba, tren meraklısı değildir. Eşim tesadüfen bunu almış (belki de evde tek olmayan oyuncak olduğundan) sevdi bir iki tur sonra ise terk etti. Trenden çok tren yolunu oluşturmakla ilgilendi. Benim hep trenlere bir sempatim vardır.Nedenini hiç bilmiyorum. Kızım sanırım bu konuda bana çekmemiş...





Tazecik kavrulmamış yer fıstığı...... Bayılıyorum şu çereze ama kavrulmamışına, bu sene Osmaniye'deyiz bakalım fıstıktan ne kadar faydalanabileceğiz?




Bana menü hazırlamış 




En soldaki köfte, ortadaki patates, en sağdaki ise makarna...



Fıstıkımın "32 diş" isimli eseri


Bu da okey taşlarından oluşma bir pizza. Kırmızı; domates, siyah; zeytin ve sarı; biber oluyor diğerlerini hatırlamıyorum


Bunlar da sipariş almış acemi pizzacılar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder