Translate

1 Ağustos 2013 Perşembe

GECİKMELİ YENİ YIL KARTI





Kızım yazlıkta anneanne dedesiyle kaldı. Çünkü kreşimizin bir aylık bir tatili var ve şuanda kapalı. Birazcık da ayrı kalsın benim gibi anne baba düşkünü olmasın diye de orada aslında. Hava serin klimanın altındayken onsuz hayatımın ne kadar kolay ama zevksiz, tatsız olduğunu düşünüyorum, kavurucu sıcakla karşılaştığım ilk anda ise "aman iyi yaptık ya, yazık çocuğa bu sıcakta ne işi vardı" diyorum. Onsuz geçen her dakika sanki ona bir ihanetmiş gibi geliyor, kendime zamanı zindan ediyorum. Benim minik sevgilim her saniye ya bir fotoğrafına bakarken buluyorum kendimi ya da bir hayalini kurarken yakalıyorum. İşte bu günlerde senin minik yüreğin ve hünerli parmaklarınla yaptığın şeyleri ise paylaşmak bana büyük bir zevk veriyor. Seni çok özledim kuzucum...




Kendisi gibi dünya tatlısı olan kardan adamını görünce dayanamadım, bir yılbaşı kartı yaptım. Bunun çeşitli farklı modelleri de yapılabilir; doğum günü, anneler gün, babalar günü, bayram, geçmiş olsun kartları ve dahası...


Allah kimseyi yavrusundan ayırmasın....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder