Translate

31 Ağustos 2013 Cumartesi

komşularda salça faaliyetleri







Bu günlerde sabah Osmaniye' de buram buram salça kokuları ile güne başlamaktayız. Çok severim bir pide kapıp kendimi apartmanın damına atasım geliyor.... Aslında bizim buralar çok tozlu bu salçaları nasıl yiyecekler tam da anlamadım ya neyse... Keşke benim de salça yapan bir büyük annem olsaydı da ben tırtıkladıkça kızsaydı, kovalasaydı beni.... Yalnız yapımı çok zormuş zaten o yüzden salça yapan bir anne demedim büyük anne olacak ki annem ve o yapsın ben işe karışmayayım. 
Buralarda salça çekilen makineler var telefonla aranıyor randevu alınıp, gelip salçayı çekiverip çekirdeğinden ayırıp gidiyorlar. Zor kısmı kurutma olayı her gün karıştır karıştır böcekten sinekten tozdan koru uffff çok zor iş....
Yapanların eline emeğine sağlık yiyemesem de görüntüsü, her sabah işe giderken içime dolan kokusunun güzelliği bile yeter...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder