Translate

6 Ağustos 2013 Salı

EBA: Eğitim Bilişim Ağı' nı biliyor muydunuz?




Elektronik ortamda da olsa çocuğunuz için bazı görselleri kullanarak eğitim yapmak mümkün. Bunları özellikle denenmiş e- kaynaklar üzerinden yapabilmemiz için EBA kurulmuş. Kızımın çok severek takip ettiği bir derginin kaçırmış olduğum bir sayısını bulabilmek için girdiğim arama motorunda bu sayfa ile karşılaştım ve çok beğendim. Diğer dergileri de inceleyip kızım için yeni kaynaklar bulmayı hedefledim. Ve tabi ki bu güzel kaynağı sizinle paylaşmak istedim. 

Aşağıda ücretsiz faydalanılabilecek e-dergilerden bazılarının fotoları mevcut.




EBA ise kendini sitesinde şu şekilde tanımlamış:"Eğitim-öğretim sürecinde bilişim teknolojisi donanımlarını kullanarak etkin materyaller kullanmanız amacıyla Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü tarafından tasarlanan Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. Öğretmen ve öğrenciler başta olmak üzere eğitimin tüm paydaşları için tasarlanan EBA;
  • Farklı, zengin ve eğitici içerikler sunmak,
  • Bilişim kültürünü yaygınlaştırarak eğitimde kullanılmasını sağlamak,
  • İçerikle ilgili ihtiyaçlarınıza cevap vermek,
  • Sosyal ağ yapısıyla bilgi alışverişinde bulunmak,
  • Zengin ve gittikçe büyüyen arşiviyle derslere katkı sağlamak,
  • Bilgiyi öğrenirken aynı zamanda yeniden yapılandırabilmek ve bilgiden bilgi üretmek,
  • Farklı öğrenme stillerine (sözel, görsel, sayısal, sosyal, bireysel, işitsel öğrenme) sahip öğrencileri de kapsamak,
  • Bütün öğretmenleri ortak bir paydada buluşturarak eğitime el birliğiyle yön vermelerine ön ayak olmak,
  • Teknolojiyi bir amaç olarak değil bir araç olarak kullanmak amacıyla tasarlanan sosyal bir eğitim platformudur."
Ayrıntıları ve bahsi geçen sayfa için lütfen buraya tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder