Translate

7 Ağustos 2013 Çarşamba

aslantaş barajı-piknik











Bayram öncesi güzel bir piknik alanı paylaşmak istedim. Pikniğin benim için ayrı bir önemi vardır, kızımın da tahminimce bana çekmesi üzerine pikniğe  ilgili oluşu bu özelliği kat kat arttırmıştır.Şöyle açık havada kuş cıvıltıları altında kuru ekmek bile yesem tadına doyamam. Son yıllarda sık taşınmamız dolayısıyla da her gittiğim şehirde ilk sorularımdan biri güzel piknik alanları olmuştur. Yalnız Aslantaş barajı kenarındaki bu alana "hııı orası da var" diye cümlenin kıyısında köşesinde bir yer verilmiş olması beni çok şaşırttı. O kadar hoş bir yer ki "Aa tabi ki Aslantaş barajı harikadır mutlaka gidin" denilmeyi hak edecek bir yer aslında. Osmaniye'ye yaklaşık 30-35 dakika uzaklıkta geniş, ferah, serin, temiz bir piknik alanı. Tekne turları yapılıyor ve uçurtma sevdanız varsa uçurtma uçurulabilecek kadar rüzgar alıyor.






İlk uçurtma deneyimim ve sonuç harika... Ne kadar zevkli bir şeymiş meğer.





Bunu yapmayı deneyin çok tatlı bir hatıra olarak saklayabilir, evinize asabilirsiniz. Kızınıza çam ağaçlarının saçlarını örüyorum diye söyleyip gülüşebilirsiniz...



Yan masada iki abla bulup dünyaları bulmuşcasına sevinip coşan kızım ve arkadaşları





Herkese huzurlu, sağlıklı, sevdiklerinizle beraber nice bayramlar diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder