Translate

14 Ekim 2012 Pazar

alışveriş aşkı

Geçenlerde bir yazı gördüm bir kadının gözlerinin içi gülüyorsa yeni ayakkabı veya çanta almıştır diye çok hoşuma gitti. Böyle bir tutku ne kadar doğru? Pozitif katkısı mı fazla yoksa negatif mi bilmem, tartışamam ama beni bu kadar mutlu eden bir olaydan da kendimi mahrum edemem... İşte bu fotodaki şirin cüzdancık anneme çok severek aldığım bir hediye. Kapağındaki ayna detayı çok güzel düşünülmüş. İtalya'dan aldım, fiyatını hediye ettiğim için paylaşamıyorum ama çok pahalı değildi diyebilirim. Güle güle kullansın benim güzel annem. Alışverişi seviyorum ya; yalnız kendime bir şeyler almayı değil, hediye etmeyi de çok seviyorum. Orijinal hediyeler bulmayı daha da çok seviyorum. Ah ah ne çok özledim öğrencilik yıllarımda sıklıkla yaptığım saatlerce dükkan dükkan dolaşmayı, İstanbul'un tadı o pasajları didik didik etmeyi ve pazarlarda müthiş parçalar bulup sevinmeyi... İnsan mutlu oldukça mutluluk dağıtabiliyor çevresine, sevdiklerine, sevmediklerine, doğaya, hayata, evrene. Böyle mutluluk veren durumların hayatlarımızdan hiç eksik olmaması dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder