Translate

15 Ekim 2012 Pazartesi

resim yarışması-ilk yarışmamız...

Çocuklar için güzel bir aktivite olmuş, kızım henüz çok küçük, ama yine de katılacağım. Anlamaz dememek lazım, çok güzel bir anı olur, böyle faaliyetlere hevesli olur. Ben küçükken babamın kitapları vardı; şiirler, romanlar... Babam oturup da bana okumazdı tabi, ama bana da bir okadar çeşit çeşit çocuk kitapları almıştı. Her ne kadar o kitapları çok okumasam da demek bilinç altımda bir yer etmiş olacak ki ilk hikaye kitabımı ilkokul 2. sınıfta kendim yazdım. Katladım, zımbaladım, hatta bir kapak resmi bile yaptım... Kapakta meyve yerine kitap veren koca yemyeşil bir ağaç vardı. İlkokul 4. sınıfta da bir dergide iki şiirim yayınlandı. İlk kitabımı maalesef hala babam söylenir durur "öyle bir saklamışım ki bir daha bulamadık" diye; kaybettik. Aslında çok iyi saklayıcıdır bizimkiler, hatta benim günlüğüm bile var doğumumdan itibaren yazmış babam. İlk kitabımın adını söylemeden edemiyeceğim: "Cennet toprağı". Yani işin özeti bazı çocuklar için ne ilgi çeker, ne onu mutlu eder bunu yalnızca zaman söyler... Kızımın bir resim yeteneği var hissediyorum, umarım benim gibi bu özelliğini tozlu raflarda saklamaz... O yüzden bir ilk yaşayıp, kızımın ilk yarışması olacak olan bu güzel yarışmaya katılacağız... İyilik ve dostluk kazansın, herkese bol şans... yarışma için ilgili link: http://www.hurriyetaile.com/bosch/index.php

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder