Translate

1 Ekim 2012 Pazartesi

her türlü ev eşyası itina ile oyuncak haline getirilir...

Kuzum ve can dostum Sinem arkadaşımın kızı minik Ece'miz... Nasıl güzel oynadılar. Eylül tam bir abla rolüne büründü gel Ece, yapma Ece, tehlikeli Ece Allah'ım bir kolluyor ki... Geçenlerde kreş müdiremiz Nalan hanım küçük çocukları çok seviyor, çok güzel sahipleniyor dedi. Evet öyle bir sahiplenmiş ki bazen ufak bir ayakkabı veya bir emzik gördüğünde "aaa anne mimimimacık Ece'ye alalım mııııı" bile diyor. Ben de ayy Ece'yi nasıl da seviyor kızın kanı kaynadı yaşasın diye sevinirken geçen gün parkta korkunç gerçeği öğrendim. Meğer Eylül'ün Ecem benim, Eceye alalım diye diye gezindiği Ece bizim Ece değil, öğretmenlerinden birinin kızı Ece'ymiş... Tabii Sinem ve ben bu duruma pek sevinmesek de yinede komik:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder