Translate

9 Haziran 2014 Pazartesi

Anneciğim Seni Seviyorum





Güzelim benim, senin kadar sevgi dolu bir kızım olduğu için çok şanslıyım. O minnacık boyunla ben birşeye üzülünce beni anlaman, hemen bana şefkat göstermen yok mu... Sen benim karanlıklarımın güneşi hayatımın anlamısın. Bu günlerde nöbetlerde çok zorlanıyorum çünkü sen nöbetçi olmamı hiç istemiyorsun. Yüz beş hasta bakıp gel diyorsun, başkaları nöbet tutsun diyorsun. Hatta bir gün baban beni ziyarete getirmişti seni ve ben "bak kızım bu hemşire ablanın da kızları var ama nöbet tutuyor" demiştim, sen de "ama ben annemi daha çok seviyorum"deyip beni şok etmiştin. Ara ara da ikizlerin annesi babası tutsun nöbetleri diye söyleniyorsun. ..

Bir bilsen seni gözü yaşlı bırakıp gitmenin ne kadar zor olduğunu... Güzel kızım ben de seni çoooook seviyorum. Herşey senin için aslında canım yavrum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder