Translate

23 Haziran 2014 Pazartesi

Prenses Sofia



Geçen sene almıştık bu Cd' yi ve tam bir senedir nerede olduğunu bilmiyorduk. 
Bu öyle basit bir kaybolma hikayesi değil...
Kızım izlerken bir anda; Cd nerede, nereye düştü diye aranmaya başladı. Koltuk, halı, minder ne varsa kaldırdık altına baktık; yok, sanki yer yarıldı da içine girdi.1 yıl sonra bir gün kızım başka bir film izlemek için CD yerleştirilen bölmenin kapağı kırılmış olduğundan benden yardım istedi. Yandan nereye basınca açılır diye dokunacak bir yer ararken gözüme bir şey çarptı; Cd konulan kısmın altında bir Cd var. Kapak kırılmamış olsa görmenin imkanı yok. Eşime söyledim "Bak bence Sofia Cd'si o oraya sokmuş yanlışlıkla" diye, "vidaları açıp alalım" diye. Eşim her zamanki gibi "hı tamam bakarız" diye geçiştirdi ama ben rahat duramadım. Bir bıçak yardımıyla Cd' yi çıkarmayı başardım. 
Eylül çok sevindi, ben haklı çıkmanın gururunu yaşadım, eşim şok oldu...
Ve bir türlü anlam veremediğimiz kaybolan Cd' nin hikayesi aydınlanmış oldu.Darısı tüm anlam verilemeyen durumların başına...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder