Translate

6 Haziran 2014 Cuma

Jane Eyre/ C. Bronte



Bu kitap benim için özel bir kitap lise yıllarımda en sevdiğim arkadaşım okumam için vermişti. Ne okuyabilmiştim, ne de geri verebilmiştim. Kitaplıkta görünce çok şaşırdım. Arkadaşımla yeniden karşılaşmış gibi oldum. Maalesef iletişimimiz koptu görüşemiyoruz. Umarım mutlu huzurludur onu çok özledim...

Bu kitap minik bir kızın üzücü, acınası hayatının hikayesi.Üzüntüleri çok ağlattı beni. Merhameti çok şaşırttı beni... 
Çok eski bir kitap olduğundan o yıllanmış sayfaların kokusunu içime çeke çeke okudum. Eski, yıpranmış, kullanılmış kitapları okumayı çok seviyorum. Hele altı tanımadığım bir kişi tarafından çiziliyse ayrı bir merak konusu benim için, acaba aynı yerler beni de etkiledi mi? Etkilememişse acaba onu ne yönden etkiledi de altını çizdi? Benden önce kitabı okuyan hakkında minik bir karakter analizi tahmini belki...

Hava tam kitap okumalık. Güzel ve huzurlu, mutlu tatiller...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder