Translate

21 Haziran 2014 Cumartesi

Yıl sonu gösterisi/ 2014











Bir gösteri daha heyecan ve mutlulukla sona erdi.



Ben gösteriye; ne zaman kuaföre gitsek, ne yapsak diye plan program peşinde koşarken bizimki bu resmi yapmış illa öğretmenine götürecek. Ben ne zaman kuaföre gitsek sıcak olmaz, nasıl yapsam en az terler, saçı bozulmaz, karnı acıkmaz gibi sorunlarla boğuşurken zor bela ikna ettim resmi gösteriden sonra öğretmenine verebileceğine.


Kuaförde sınıf arkadaşıyla karşılaştık. Bize çok güzel fikir verdi. Ben istesem yaptırmazdı ama arkadaşının yaptırdığı her şeyin aynısını istedi. Hatta aklımın ucundan geçmeyen makyaj yapma işini bile yaptırdı ya hayretler içinde kaldım. Gözüne eyeliner bile çektirdi. Ruj sevmeyen kız tutturdu bana da ruj diye zor ikna ettim evde benim rujumu süreceğim diye...


Ve muhteşem bir gösteri... Zaten onlar ne yapsa bize muhteşem gelecekti ki:))


Bu sene yıl içinde yaptıkları etkinlikler de sergilenmişti. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder