Translate

18 Haziran 2014 Çarşamba

Osmaniye Polisevi






Babalar gününü gezerek geçirdik bu sene.
Babamız icapçı olunca Osmaniye dışına çıkamadık, sıcak havanın da etkisiyle kendimizi polis evine attık. Polis evi şehrin biraz dışında kaldığından daha serin esintili bir yer. Küçük bir hayvanat bahçesi ve Osmaniye' nin en iyi çocuk oyun alanına sahip. 





Hayvanlar daha çok kuşgiller üzerine...


Bir de tavşanlar var


Havaların ısınmasıyla birlikte kafesler yaklaşılamayacak kadar kötü kokuyor, ama neyse ki oyun alanına bu kokular ulaşamamış.


Maymun parmaklıklarına özel bir merakımızın olduğunu söylemiş miydim?






Uçurtma uçuracak kadar rüzgarlıydı gerçekten, hatta üşüyüp ince birer hırka bile giydik. Uçurtmayla beklediğimden daha az ilgilendi. Bu seferki favorisi mavi at oldu. Mavi at benim, o bana vermedi, git annesine söyle bana versin, mavi at benim dedi diye polemikler yaşadığımız bir de mavi atı paylaşamadığımız ve pek hoşlanmadığımız arkadaşımız oldu.



Sonra yemeği dışarıda yedik. Tüm özel günlerde beni pizzacıya götüren kocadan intikamım acı oldu:) Babalar gününde baba pizzası yedi kızım...


Kum boyama yaptık




Kızım arkadaşlarına davetiye yapmış, boyamış bana da  "Eylül ve annesinin düğününde sizleri görmekten bi mutluluk duyarız" yaz diyor. Bir düğün merakıdır gidiyor. Neden kızların sünnet düğünü olmazmış, ben yanlış biliyormuşum erkekler sünnet olur sünnet düğünü herkesindir...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder