Translate

17 Eylül 2013 Salı

Buzluk yolcusu kalmasın (Domates, biber, patlıcan ve yine ben...)





Yağmurlu bir eylül ortası Osmaniye akşamından merhaba; 
Salı pazarında tüm tazelikleriyle albeniliklerinin en coşkulu mevsiminde olan domates, biber ve patlıcan yine beni kandırdı... Hepsini tüketebilir miyiz bilemem ama ikinci parti sabahta işe gitmiş olmanın da etkisiyle çok yorucu oldu. 
Eşime gizli planımı açıkladım; kışın hiç yemek yapmayacağım ve yazdan sakladıklarımla geçineceğiz... 

Daha önce yapılışını burada paylaşmış olduğum muhteşem üçlü karışımın buzlukta saklanılan şeklini yaptım. Ufak da bir farklılık yapıp tüm malzemeleri fırınladım. Yani domates, biber ve patlıcanları yıkayıp ev fırınına sürüp, kabuklarını soyup, doğrayıp, buz dolabı poşetleri ile buzlukta zorla açtığım yerlerine yerleştirdim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder