Translate

8 Eylül 2013 Pazar

kışlık mücverler buzluğa!!!





Mücveri çok seviyorum ve geçen kış da yapıp buzluğa atmıştım. En olmadık anlarda yardımıma koşu vermişti. Bu sene de tazecik kabakları görünce dayanamadım alıp yaptım. 
Yalnız bu sene kabaklar çok ufak ve taze olduğundan kabuklarını soymadan yaptım. Kabakları rendeledim. 1 demet maydanoz ve 1 demet dereotunu ince ince doğradım. İri bir soğanı da rendeleyip içine katıp karıştırdım ve buzdolabı poşetlerine yiyebileceğim porsiyonlar halinde kaldırdım.




Buzluktan çıkarınca ununu, yumurtasını, tuzunu katıp pişirmeyi planlıyorum. Sarımsaklı yoğurtla çok lezzetli oluyor. Belki çorbaların içine de atılabilir.


Maalesef bizim minik pek sevmiyor, hiç yemiyor, tadına bile bakmıyor. İlerde kaçırdığı bu günler için üzülecek ama neyse! Belki bu sene köfte diye yuttururum, hatta onunkine biraz da kıyma katarım anlamaz bile...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder