Translate

29 Eylül 2013 Pazar

Yazdan son kareler ve mısırcı kuş


Yaz bitmesin!!! 
Ne çabuk geldi geçti hiç bir şey anlamadım. Geriye tatlı anılarla hatırlanacak bir kaç fotoğraf kaldı...Ben aslında kış çocuğuyum ama yazı seviyorum. Sıcak da olsa, bunalsam da; o parlak güneşin içimde coşturduğu yaşam sevgisini seviyorum...




Plajda yediğimiz mısırları böööyle kuma dikiyoruz veeee otlakçılar iş başında....


Bakışa bakın...



Yiyecek tek bir tanecik kalmayana kadar kemiriyorlar sonra da çöplerimizi tabi ki alıp çöp kutusuna atıyoruz. Plaja çöp atmak benim için çok hassas bir mesele, nefret ediyorum! Nasıl kıyarsınız o güzelim plajlara hiç anlamıyorum. Zaten nerede olursak olalım eşim buluyor bir poşet etrafı temizleyiveriyor. Temizlemekle bitmez ama hiç bir şey olmasa bir iki çocuk görür; örnek alır, o çöplerin sahipleri görür belki utanır!!!


Bu görüntüye bayılıyorum...



Plajda bile kitabından ayrılamayan bir pıtırcık bu da. Bu sene bu moda oldu biz kitap okuyoruz ya plajda o da kapıp kitaplarını götürüyor.


Karpuz yumurtlayan çocuk...BU karpuzun ayrıca bir özelliği de eski karpuzlardan çekirdekleri iri iri ve simsiyah köy karpuzu, o yüzden birazda küçük...


Yattığı yerden ödev yapan benim sorumluluk sahibi kızım... Çok korkuyorum; ilkokulda ne yapacağız, kreşin ödevlerini bile daha bir gün olsun yapıp da teslim edemedik :(((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder