Translate

16 Eylül 2013 Pazartesi

Sis ve Gece/ Ahmet Ümit


Ahmet Ümit kitaplarını seviyorum. Üst üste okumamaya çalışıyorum. Birbirlerine çok benziyorlar. Zaten bir yazarın mümkünse tüm eserlerini okumaya çalışıyorum, birbirlerinden ne kadar farklı ve özgünse benim için daha özel bir yazar oluyor. Bu düşüncemi ilk kıran Ahmet Ümit oldu... Benzeseler de tüm kitapları harika...
Bu kitabı okurken yavaş ve tadını çıkara çıkara okumaya çalıştım ama yine çabucak bitiverdi. Kitapta kayıp bir sevgili ve aldatan bir yüreğin eleştirileri, kendini sorgulayışı var. Geniş geniş öz eleştiriler ve sebebi bilinmeyen dürtüler var...Kitabin büyüsünü bozmamak adına daha fazla ayrıntı paylaşamayacağım. Son olarak şunu söyleyebilirim ki Beyoglu Rapsodisi kadar şaşırtmadı ve Sultani Öldürmek kadar iyi değildi. Önce bunu okuyup, sonra Sultani öldürmek'i okusam sanki daha iyi olurmuş gerçi o zaman belki Sultani öldürmek bu kadar zevk vermeyecekti bilemiyorum.
Sonuç olarak akıcı, güzel bir kitap. ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder