Translate

26 Eylül 2013 Perşembe

Okul alışverişi ve fosil sergisi




Yaklaşık iki yıldır, eylül ayında hiç de ihtiyacım yokken kızım için kırtasiye alışverişi yapıyorum. Marketlerdeki rengarenk bu güzel şeylere nasıl dayanılır? Elbet kullanılır, lazım olur düşüncesiyle dolduruveriyorum sepete. Hoşuma gittiği için kaplama kağıdı bile aldım bu sene; elbette bir yerde kullanılacak ama ne zaman ve nasıl onu şimdiden kimse bilemez. Tabi böyle konularda annesinden daha aç gözlü kuzucuk bırakır mı saklayınca lazım olur diye? Sırf bu yüzden üç beş gün arabamın bagajında sakladım orada bile buldu, fark etti; hemen bir elden geçirip iki yırtım, üç dört makasladıktan sonra kaldırıp atıverdi ortalığa...




Bu renkli kaplamalarla kocaman bir çiçek yapmayı planlamıştım ama kesmek, şekil vermek beklediğimden daha zor çıktı. O yüzden başka bahara artık...


Alışveriş merkezimize bir de fosil sergisi kurulmuş, bizimki babaya çekmiş olacak sergi işlerine meraklı; bakar, inceler, yorum yapar... Hatta bu fosile "salyangos fosili" diye tutturmuş...İlla bununla poz vermek istedi diğerlerinden nasıl bir farkı varsa artık en çok bunu beğendi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder